CAM: A Spreading Activation Network Model of Subcategory Positioning when Categorization Uncertainty is High - HEC Paris - École des hautes études commerciales de Paris Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2009

CAM: A Spreading Activation Network Model of Subcategory Positioning when Categorization Uncertainty is High

Z. Katona
  • Fonction : Auteur
A. Chattopadhyay
  • Fonction : Auteur
M. Sarvary
  • Fonction : Auteur

Domaines

Fichier non déposé

Dates et versions

hal-00495578 , version 1 (28-06-2010)

Identifiants

  • HAL Id : hal-00495578 , version 1

Citer

Joseph Lajos, Z. Katona, A. Chattopadhyay, M. Sarvary. CAM: A Spreading Activation Network Model of Subcategory Positioning when Categorization Uncertainty is High. European Marketing Academy Conference, May 2009, Nantes, France. ⟨hal-00495578⟩

Collections

HEC CNRS
22 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More