HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Du comportement du consommateur au marketing politique : impact de l'âge sur le choix répété et l'hésitation avant le choix

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal-hec.archives-ouvertes.fr/hal-00495594
Contributor : Antoine Haldemann Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, June 28, 2010 - 11:12:54 AM
Last modification on : Friday, March 12, 2021 - 5:38:02 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-00495594, version 1

Collections

Citation

Gilles Laurent, R. Lambert-Pandreau, Didier Dubois. Du comportement du consommateur au marketing politique : impact de l'âge sur le choix répété et l'hésitation avant le choix. Conférence AFM 2009, May 2009, Londres, Royaume-Uni. ⟨hal-00495594⟩

Share

Metrics

Record views

88