Convergence and Divergence in European Market Research Practices - HEC Paris - École des hautes études commerciales de Paris Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue marketing and research today Année : 1997

Convergence and Divergence in European Market Research Practices

Sandor Czellar
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 831362
J.-Y. Lee
  • Fonction : Auteur

Résumé

This study investigates whether market research expenditure patterns of eight European countries including Germany, France and the UK do converge or not over the 1990-1994 period.

Domaines

Fichier non déposé

Dates et versions

hal-00477270 , version 1 (28-04-2010)

Identifiants

  • HAL Id : hal-00477270 , version 1

Citer

Sandor Czellar, J.-E. Denis, J.-Y. Lee. Convergence and Divergence in European Market Research Practices. marketing and research today, 1997, Vol.25, n°3, pp. 180-190. ⟨hal-00477270⟩

Collections

HEC
82 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More